A venit vara, așa că suntem în mijlocului sezonului de nunți și petreceri de burlaci și burlăcițe. Dar vrem să fim de ajutor pentru viitoarele mirese și prietenele lor. Așa că voi încerca ca în acest articol să ofer câteva sfaturi pentru organizarea unei petreceri de burlăcițe.
Social media este plină de poze cu fete care par că se distrează, cu baloane în jur și pahare de prosecco în mână. Pare aproape o rețetă, un checklist de bifat. Din experiența mea în organizare de evenimente, pot spune cu mâna pe inimă că o mireasă apreciază ca petrecerea de burlăcițe să fie personalizată pentru ea.
Petrecerea de burlăcițe semnifică ultima petrecere a miresei ca femeie nemăritată. Este un eveniment în care mireasa este în centrul atenției și toate activitățile trebuie să fie organizate pentru ea.
Așa că înainte să te apuci de organizarea propriu-zisă, ar trebui să verifici câteva lucruri cu mireasa:
- Dacă vrea o petrecere de burlăcițe 🙂
- În cazul în care vrea, atunci întreabă când ar vrea, dacă are niște date libere.
- Dacă are niște activități pe wishlist.
- Cât de rebelă ar trebui să devină petrecerea.
- Pe cine și-ar dori aproape la petrecere.
- Câte surprize e dispusă să aibă la petrecere.
În funcție de aceste informații, începe organizarea petrecerii de burlăcițe.
1. Cine participă la petrecerea burlăcițelor
Tradițional, hen party include și un grup de femei măritate, care sunt acolo să împărtășească din experiența lor. Ce urmează după nuntă poate fi complicat, așa că femeile apropiate din viața miresei pot ajuta cu sfaturi.
În orice caz, la petrecerea burlăcițelor trebuie să fie prietene apropiate miresei. Cum scriam mai sus, poți lua lista de nume direct de la mireasă.
Lista de participante la petrecerea burlăcițelor este foarte importantă pentru următorii pași din organizare.
2. Unde se va ține petrecerea?
În funcție de atmosfera pe care și-o dorește mireasa, locația petrecerii poate fi într-un acasă la cineva sau într-un alt oraș. Dacă disponibilitatea pentru petrecere este în primăvară, poate vă doriți să călătoriți într-o țară caldă. Poate o ieșire la spa și o zi plină de relaxare va fi o opțiune bună. Discutați opțiuni în grupul de prietene, poate cineva vine cu o idee diferită, care i-ar plăcea miresei.
Pro tip: dacă plănuiți o călătorie în afară țării, rezervați biletele 5-6 luni înainte.
3. Pregătirea locației
Locul în care se desfășoară petrecerea este foarte important pentru că este cadrul care setează atmosfera petrecerii. Poate fi un parc pentru picnic. Pe o pajiște încăpătoare unde puteți avea puțină intimitate. Un apartament închiriat prin Airbnb. O cabană la munte sau camere de hotel pe o insulă însorită.
Pro tip: dacă plecați în țări străine și optați pentru un hotel, nu uitați să rezervați și un apartament în care vă puteți aduna toate înainte de activități/
În funcție de tematica petrecerii de burlăcițe și locație, veți avea diferite costuri pe care trebuie să le discutați împreună de la bun început.
4. Activități și decorațiuni pentru petrecerea burlăcițelor
Aici trebuie luate în considerare preferințele miresei și lucrurile cu care se simt celelalte participante confortabil.
Poate fi o activitate de câteva ore sau o escapadă de weekend. Timpii morți pot duce la momente inconfortabile. Dar nu încerca să organizezi nici fiecare minut, câteodată e nevoie și de o pauză.
Pe lângă petreceri în club și baruri, activitățile pot include: excursii cu barca, masaj și spa, sesiuni de yoga sau cursuri de grup pentru pregătit lumânări.
În plus, pentru fiecare activitate trebuie luate în considerare decorațiuni și accesorii.
Și nu uita de rezervările la masă. Dacă sunteți mai mult de 6 persoane, va fi greu să găsoți mese libere oricând. Iar selecția unor restaurante cu specific plăcut miresei va aduce plusuri pentru mireasă/
5. Ultimele confirmări și distracția!
Lucrurile se schimbă mereu, așa că nu uita să confirmi încă o dată că toată lumea poate să vină la petrecere și că sunteți în bugetul agreat. Biletele de călătorie sunt pe numele corecte? Cazarea și restaurantele nu s-au închis între timp?
GATA?
Atunci pregătește bagajul și nu uita entuziasmul acasă!
Lucruri neplăcute s-ar putea să mai apară, dar încearcă să nu pui la suflet. Contează că ai făcut tot ce poți pentru a organiza un eveniment de succes pentru mireasă.
Și nu uita să bei apă și să faceți multe poze, să aveți amintiri 🎈